Friday, January 13, 2006

Guest-appearance by "The Nooijster"

Fantaplant

Oh, fanta-, fantaplant
Doorstaat van tijd de tand
In het bos der zeven wouden
Het vloeibare goude

Oh, fristi-chocoboom
Groot, statig, sterk en vroom
In de zee der achttien meren
Godverdomme ik zal je leren

Oh, kanker-, kankerkind!
Met om je nek dat stomme lint
Op de berg der negen heuvels
Speur je elke dag naar treufels

Oh, tering, klotezooi
Gevangen in een kooi!
In het graf der twintig kelders
Ben ik toch liever hier dan elders

Oh, Hansje, Hans Kazan
Dansend in een pan
In de geul der dertig grachten
Kan hij zo naar kazen smachten


Nu is het te ver gegaan
Te lang op mijn hoofd gestaan
Al het bloed gaat naar mijn oor
Ik heb er toch geen kracht meer voor


December

Ik vertel twee mensen
Dat wat ik drie zou zeggen
Wat
Dat ik gister zat
Met een mat onder mijn gat

Maar jij
Foeilelijk schepsel
Met je natte lange haren
Articulerend met getuite lippen
En ook je diepe frons

Een klap voor je kop kun je krijgen


The Nooijster

3 Comments:

Blogger Big Ventus said...

Wat is het leven toch hrluk met zulke talenten op vrije voeten.

Had ik een paard, dan zou ik hem in niet in de bek kijken.

3:07 AM  
Blogger Murugandi said...

Hoe duur is zo een fantaplant???

of zijn die niet te koop zeker?

3:54 AM  
Blogger Noorderhoer said...

Ehm... de duitslandkrant is in Duitsland te koop, zoals de naam al impliceert. Verder kan ik nergens aansprakelijk voor worden gehouden.

9:57 AM  

Post a Comment

<< Home